Tiden springer

Om 2 dagar har jag haft körkort i ett halvår. Jag brukar skratta åt hur arg jag var båda gångerna jag kuggade uppkörningen för jag tyckte att jag var så himla bra på att köra. 
Men jag har insett att jag var egentligen inte ens en så himla bra förare när jag väl tredje gången gillt klarade uppkörningen. Man lär sig så himla mycket när man väl har körkortet. 
Tiden går så fort, det känns som att jag nyss var ett litet barn men snart tar jag redan studenten, känner mej stressad.
Skolan är ju en trygghet, för vad ska man göra sen? 

Avslutar med en bild på gammelmoster och mommo för att det är det som har varit i mina tankar dom senaste veckorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0