Vilken helg!

Min helg har varit bättre än jag trodde den skulle vara.
Har lärt känna några nya människor och sovit ganska mycket.
Igår blev jag bjuden på middag av Matilda!
Idag när janni kom från Gällivare hade hon med sig en julklapp/födelsedagspresent till mej.
Det var en jättefin ring, tack världens bästa janni!!!
Sen så måste jag även tacka tant Astrid som hittade min börs efter skoterspåret och ringde upp mej så jag kunde få tillbaka den!
Brukar alltid vara så noga med att stänga fickorna, men just igår hade jag glömt de när vi skulle köra skoter till skabram!
Nu ska jag sova så jag orkar fara till kåbdalis imorn med lisen!
Bilder från i fredags får ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0