Sötis

Mitt yngsta syskon är 13 år yngre än mej.
Och det är också det syskonet som jag står närmast av dom små.
Alltså jag gillar alla lika mycket, självklart.
Men Esmeralda är den som alltid kommer springande och hoppar i min famn så fort jag kommer från Jokkmokk, den som förföljer mej hela dagarna tills jag ska tillbaka till jmk.
Den som alltid får mej att bli glad.
Den som alltid har tid för mej istället för kompisar.
Och hon är också nu den enda av mina syskon som är hemma under sportlovet.
Så idag hann jag bara komma in genom dörren och jag fick direkt en svans som vanligt. Från klockan 4 ungefär till typ 8 då hon gick och sov hann jag vara ut, titta tv och leka massor.
Jag hann även lova att imorn får hon vara ledig från dagis med mej, och jag lovade att vi då ska hälsa på min mamma och även gå till leksaksaffären och köpa en leksak.
Men vad gör man inte för någon som är så söt?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0