loooov!

Vaknade just och känner att jag inte sovit såhär mycket sen typ jullovet.
Så skönt att äntligen vila upp sig igen så man orkar några veckor till tills påsklovet kommer!
Gud så jag längtar, tänk va härligt att fara till mitt älskade Viikus och träffa mina älskade kusiner och bara känna det härliga med påsklovet.
Men nu ska jag njuta färdigt av sportlovet, och de bästa är att det bara är tisdag, fleera dagar kvar då jag kan njuta och bara ha det bra!
Men nu ska jag duscha och sen ser vi vad som händer!
Väskan jag gav till mamma i jullklapp.

Kommentarer
Postat av: yamina

Jag vill oxå ha ett hem att längta till :o haha

2012-03-08 @ 21:30:55
URL: http://yaminasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0