Härligt!

På måndag har vi förhoppningsvis friluftsdag!
Ska bli så skönt med en hel dag att åka skider, för jag ska ju fara till kåbdalis.
Måste bara få mina skidor från Kiruna.
Blir troligast att stanna här i Jokkmokk under helgen eftersom mamma skulle jobba och pappa å dom skulle till stugan i kuoksu.
Annars då?
Jo vi var på teater med skolan idag.
I vanliga fall brukar ju teatrar vara roliga, men denhär hade seriöst ingen handling och det var precis som att dom improviserade på scenen.
Så till och med en lärare hade somnat där, haha!
Sen for vi på gymmet efter det, så skönt att jag har kommit igång med träningen nu!
Jo föresten, igår hade vi ju lite tråkigt så vi for till Jennifers lägenhet som stod tom och gjorde spindelnät i dörren till köket. Det tog sin lilla tid, sen trodde vi att hon stod utanför dörren så vi hoppade ut genom fönstret, vilken resulterade i att jag fick rivsår på min arm.
Så jag fick mitt straff för att jag jävlades.


Kommentarer
Postat av: Kurri

väääldigt diskret nät måste jag säga...

2012-03-22 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0