Esmeralda 4 år

Idag fyller en av världens bästa år.
Min allra bästa vän, en av mina älskade syskon.
Kärleken till min kära lillasyster är helt obeskrivlig.
Varje gång jag ser henne så blir de som ett glädjerus i kroppen, hon är så söt, så snäll, så underbar.
Jag minns för 4 år sedan då hon föddes, jag tyckte inte om henne så mycket, var arg för att jag skulle få ännu ett syskon som skulle ta MIN tid av mina föräldrar.
Men ganska snabbt så växte bandet mellan mej och henne till ett band av stål.
Det bandet kommer aldrig kunna brytas.
Senaste veckan har Esmeralda ringt mej många gånger, varje gång hon hör att det är jag som svarar så brister hon ut i skratt och glädje åsså ropar hon "Det är Emmaleena, det är Emmaleena!"
Varje gång jag kommer hem så har jag en liten svans som följer efter mej hela dagarna, nästan gråter när jag ska gå och väcker mej tidigt på morgonen.
Tänk att vi kan vara så tajta även fast det skiljer 13 år imellan oss.
Grattis på födelsedagen älskade lillasyster! Hoppas du får en jättefin dag med jättefina presenter!

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0