de som byggde upp dig

Igår var jag på ett lite spännande uppdrag.
Orkar inte förklara just nu vad det hanlade om.
Men vi fick svara på en del frågor om våran identitet osv.
Den första fråga handlade om att vi skulle välja ut 5 saker som vi skulle skicka iväg upp till himlen. Sakerna skulle vara speciella till varför man är den man är. Saker som man kände att "Det här är jag", det fick vara allt möjligt, en plats, en person, en doft, en smak, ett ljud. Helt vad som helst.
Det var väldigt intressant för det fick en att tänka. Fundera tillbaka.
Vad var det egentligen som gjorde mej till den jag är just nu?
Anledningen till att jag berättar om det här i bloggen är för att jag vill att fler också ska tänka efter, det är ganska kul.
Fundera en stund, vad hade du packat med dig?
Vad/vem gjorde dig till den du är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0