försöker med en sånhär lista i brist på annat.

.         En person som betyder väldigt mycket

·         Något du älskar

·         Dina hobbys

·         Din släkt och familj

·         Favorit djur

·         Något du älskat att göra

·         Tema kärlek

·         Lycka

·         Sorg

·         Någon du saknar


 

en person som betyder väldigt mycket
att skriva om bara en person som betyder mycket är svårt.
men om jag måste välja så tar jag min mamma.
mamma har alltid funnits för mig, alltid lyssnat när jag har något att berätta. alltid hållit mina hemligheter.
mamma är min klippa i livet. en av mina störta förebilder.
man kan bråka med henne och känna att man bara vill gå därifrån, men ändå veta att de går över.
skratta med henne och känna att hon är världens bästa.
♥♥ mamma ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0