vad som händer just nu i mitt liv.

  • torsdag-fredag skola och plugga.
  • fredag-söndag, hänga med min familj åsså kommer sofia och vilja
  • måndag-onsdag, vara i tromsö med sameintegreringen
  • torsdag-måndag, vara ledig, ännu oplanerat vad som händer då.
  • tisdag-torsdag, svamla på i skolan, alltså bara leka och sånt.
  • fredag, skolavslutning, vilket betyder få betyg och säga hejdå till lärarna och vissa av dom som går i klasserna.
jag känner att jag har rest mycket på sistone, hunnit vara i berlin, luleå och turkiet och nu far jag till tromsö också. härligt. men de blir väl att resa mestadelen av sommaren också, förutom när jag måste vara hemma i kiruna och jobba.
jag känner också att jag är lite ledsen över att grundskolan snart är slut. jag tänkte på det en dag. man kommer sakna gb när hon ska berätta om sitt liv och andra intressanta saker. man kommer sakna världens snällaste städerska elisabeth och alla andra lärare. man kommer sakna högalid, jag har ju ändå gått där ända sen sexårs. vissa lärare man kanske aldrig mer ser. sorligt men ändå kul, nu ska man ta ett stort steg i livet och börja plugga för det man ska bli när man blir stor. jag vill nog inte bli stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0