kärleken till mina syskon

Det mest underbara i mitt liv är mina syskon. Det är dom jag nästan alltid tänker på. Dom som gör mej glad.
Varje dag upptäcker jag på nått nytt sätt hur fina dom är.
Fem syskon har jag och dom alla är speciella på sitt eget sätt, alla glädjer mej på olika sätt.
De roligaste är att jag kan vara ibland minst, bortskämd, få som jag vill och se upp till min storebror. Nästa gång kan jag vara störst och en förebild för dom små.
Ibland blir jag arg för små saker på mina irriterande syskon som alla syskon blir någongång, men nästa sekund kommer jag på hur bra dom är.
Mina stjärnor.
Jag kan inte ens stå utan er luft i mina lungor.
No one knows how wonderful it is to have you in my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0