JAG LÄNGTAAAR

Började morgonen med att försova mej, vilket gjorde att jag missade en lektion.. började gå mot skolan, men då träffade jag Anna och hon skjutsade mej till skolan, snällt!
I skolan hände inget speciellt förutom att vi redovisade dendär no:n, de gick bra.
Sen gick jag med Annis hem från skolan eftersom vi bor grannar nuförtiden, å jag gillar det!
Har lekt med Esmeralda som vanligt och vi filmade oss med min data och den filmen skulle in hit, men det tar ju sååå segt att ladda upp den så de får vänta till en annan dag.
Nu ska jag fara upp till min mamma och packa för resan till TUUUURKIIIIEEEET!!! Åker på lördag med flyg från luleå, så imorn far jag till luleå och träffar underbara Vilja!
Hoppas ni har haft och fortsätter ha en lika bra dag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0