tjaaahaps som carro alltid säger

fredag - var jag med julia och sen melina, kul att prata gamla konfaminnen med melina, en tid som man saknar
lördag - vaknade efter att ha sovit en helt underbar natt. for med mamma och köpte skogsbyxor. efter det kom fanny och vi pratade och massa och var ute och gick och sånt svammel. sen for fanny och carro kom istället hit och vi pratade på och hade kul, saknat att vara med den tjejen. vi ringde  sarri efter ett tag och han kom och vi tittade väl film och svamlade med nå jongleringsbollar. vi var väl med hampus en liten stund. resten av kvällen blev att sitta i den där gula epan, kul iallfall.
när jag kom hem och skulle sova så kunde jag inte sova, somnade iallafall tillslut vid 6-tiden efter att ha läst typ tusen sidor  i en bok.
söndag - vaknade redan halv tio och kunde verkligen inte somna om, hade ju sovit hur lite som helst men jag var jättepigg, låg och kollade film och läste min bok tills elina kom hit till mej. vi for och åt på valentinokällaren, sen när vi kom hem igen så fixade vi mina ögonbryn, efter det for vi till elina.
det var min helg, och nu jär jag hade kommit hem satt jag och höll på att fota svammelbilder på datan och började tänka att gud va många olika ansiktutryck man kan göra med bara ögonbrynen och ögonen..
ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: COW=KO

du är ju snyggast i världen!!!!!

2011-03-28 @ 00:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0