om dagen

annis och elina har fixat min bloggdesign och jag är verkligen huuur nöjd som helst!
överaska mej sa jag bara och titta va fint det blev! det behövdes en förändring, har haft samma så länge nu.
tack mina änglar!!
här är deras bloggar: www.annelailablind.blogg.se & www.elinaenoksson.blogg.se



idag va de först skola och där hände väl inget speciellt som vanligt.
sen lite senare ringde sara och hon kom till mej och var hur stressig som helst, hon hade ju glömt sin påse på thai. vi sprang dit och hämtade den och sen gjorde vi videobloggar till saras blogg och pratade och allt.
lite senare när vi skulle på stan och köpa godis så kom jag på efter vägen att jag hade glömt ta på mej byxor.. hade bara långkalsonger, som tur var hade jag svarta så de såg ut som byxor.
nyss for sara hem och jag saknar henne redan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefint blev det! Verkligen dina färger också :)

2011-03-22 @ 21:52:39
URL: http://lappunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0