melodifestivalen



visst att saade är snygg, men han har en dålig röst och låten var ju jättetöntig.
jag skäms lite över sveriges musiksmak, och att man kan skicka vidare någon bara för att han är snygg.
sverige kommer inte ha en chans i eurovision saken. pinsamt när vi ser sveriges låt typ längst ner igen när rösterna kommer in.

här är den som egentligen borde ha vunnit-


the moniker-oh my god!
härlig låt, härlig dans och allt!


nu till något helt annat, jag har hittat mitt favoritprogram: Gabba gabba, jag vet att det är ett barnprogram, men den är bra!

Kommentarer
Postat av: C W O

skärp dig! det bästa är då unna junná men simon! :-D

2011-03-13 @ 10:08:14
Postat av: emmaleena

men har du sett gabba gabba? :D

2011-03-13 @ 18:18:18
URL: http://emmaleenake.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh my god, oh my god

It's a wonderful surprise

I'm in love, I'm in love

And I cannot get enough

Ooh la la, ooh la la

Don't ever want this to be over

2011-03-13 @ 19:57:45
URL: http://lappunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0