jag och min vän

min allra bästa vän vill inte att jag ska nämna hennes namn här i bloggen, men jag fick berätta lite om henne.
hon har ljust hår och en rosa slinga, hon älskar rosa. sminkar sig alltid jättesnyggt.
varför det är min allra bästa vän är väl för att hon alltid lyssnar vad jag har att säga, avbryter aldrig och bryr sig inte om vi tycker olika och blir aldrig arg på mej.
de bästa med henne är att hon kan läsa mina tankar så jag slipper säga allting så ingen annan kan höra. och aldrig att hon skulle berätta något hemligt för någon.
hon är bara såå bäst!
här är en bild på mej och henne:
söta va?

Kommentarer
Postat av: elina

synd, vet redan vad hon heter, rut!

2011-03-28 @ 23:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0