grundenten osv.

idag var de ju grundenten, gick till ida och ellenmarit hjälpte mej att ta på alla kläder. jag och ida kom lite sent till middagen, men vad gjorde de? fina var vi iallafall och alla i hela nian var jätte fina.
lärarna var så söta för dom hade skrivit en låt till oss.
påväg till middagen.
lite suddig, men jag och tony på middagen iallafall.
lärarna som sjöng så fint.
sen for vi till malmia, där vart dom flesta 95:or i kiruna kommun var, där blev de en massa dans och sånt.
världens bästa carro och jag.
jag försökte göra en fin min, men..haha
finis-julia och kortisen själv.
pia var också med men ville tyvärr inte vara med på bild. resten av mitt gäng, alltså annelaila, elina och matilda var också där men glömde fota. men snygga vara allihopa. plus alla andra 95:or också!
kul och helt värd kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag inte vill vara med på bild, då förstörs den ju ;)

2011-06-09 @ 16:54:34
Postat av: anonymanonymareanonymast

Jag kommer sakna dig så in i skogens mycket, men vi måste ses i sommar Emma!

2011-06-11 @ 12:31:46
URL: http://lappunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0