334 inlägget

idag har varit en ganska mysig dag, stina ringde och väckte mig. vi for ut på stan där vi träffade miranda, felicia och peura. satt i den härliga solen i flera timmar. problemet var bara att skuggan verkade förfölja oss så vi fick flytta bänken ett antal gånger så att solen sken på oss.
var på uh ett tag och sen hann jag vara med världens bästa elina i ungefär en timme också.
kvällen avslutades med lite utomhus-bus med carro, limpan och kero.
fotade några bilder men jag orkar verkligen inte resa mej från sängen för att hämta usb-sladden, så bilder får ni väl se en annan dag. kanske i slutet av sommaren.
nu väntar jag bara på att filmen ska ladda färdigt. "Rädda Joppe-död eller levande" blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0