skriv något lämpligt

min lillasyster smilla är i uppsala hos sin mormor och har varit där i flera veckor.
1 juli fyllde hon åtta år och jag ringde för att gratta henne. vi pratade ett tag och i slutet lät de ungefär såhär:
jag: "har ni bra väder?"
smilla: "jo, eller nu när mommo fick semester så kom hon ju med de dåliga vädret, så nu är de lite mulet."
jag: skrattade ett tag åt de som lät som en vuxen
smilla: lite småsurigt "men jag sitter faktiskt och äter nu och du stör mej, hejdå."
sen la vi på.
idag när jag va hos pappa med vilja så berättade jennie att dom hade försökt ringa dit flera gånger på hennes födelsedag. när hennes mormor då hade sagt att dom ville prata så hade smilla sagt "jag har faktiskt inte tid att prata nu men du kan väl skriva ett sms med något lämligt."
haha, underbara unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0