du lilla ängel

som ni vet så va jag barnvakt nästan hela dagen igår. och sanna kom.
vi spelade alla möjliga sälskaps spel och jag skrattade åt vilka spel som folk har kommit på.
det var ett spel med en stor råtta rullade omkring på golvet och man skulle du fånga dens svans med en pinne.
ett annat där de var ett stort spökhus och blablabla. vi skrattade åt spelen hur länge som helst. men jag kom fram till att malte är som jag, tycker spelen är tråkiga så länge man inte själv vinner. han ville verkligen inte fortsätta spela när han märkte att han låg i underläge.
vi ritade och spelade tv-spel också, en mysig regn-dag hade vi.
senare på kvällen kom smilla hem, deras mormor mona och kjell var med och smilla pratade som om hon aldrig hade fått öppna sin mun tidigare.
idag blir de att packa och lite annat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0