day 21

ett till ögonblick. de finns så många, och jag skulle vilja berätta om alla ögonblick som jag har haft men min kära kusin sara. den bästa människan i hela världen,  tjejen som jag alltid har kul med. tjejen som alltid gör en glad och som jag saknar något enormt, önskar vi kunde bo närmare.
minns när jag och sara fick för oss att vi skulle göra en blogg, hon kom hit till kiruna och vi gjorde bloggen filmade massa knäppa filmer och stoppade ut dom. det var en helt underbar helg, med helt sjukt mycket skratt.
vill också berätta om när jag praoade i karrre i åttan och fick lära känna ett helt underbart gäng med sjukt roliga tjejer.
tänker också ofta på alla roliga nätter i pounikko när vi har spelat kort och skrattat hur mycket som helst.



klockan 20 i 10 börjar skolan och jag ska vaka. lika å göra de, kommer ändå aldrig kunna somna fören de är försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0