längtan

Jag har så mycket att se fram emot nu:

sportlovet- luleå sen älskade karre

påsklovet- fina viikus

29 april- berlin med kyrkans unga vittangi

18 maj- turkieeet med mamma, ulrika, sara och hanna

sen någongång i juni tror jag- grönland med dom där underbara i sameintegreringen

Det här är väl allt som är inplanerat för mej hitills. Men längtar, de gör jag!



Måndags hade vi skola som vanligt. Men nu tisdag, onsdag, torsdag är vi lediga, eller ja vi har ju hemstudier.
men man får sova hur länge man vill och guuud så skönt det är.

I måndags var jag på zumba med ida, och de är så himla kul, lika kul varje gång och man blir så glad av de.
Idag ska jag då gå och lära mej göra tennarmband, kul de me.

Jag undrar om du läser min blogg Sanna Kaisto? Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Sannaaa

ja, de gör jag!!:D hurså?:) Jag saknar dig med!! jag kommer till mamma på sportlovet men du kommer väll inte vara hemma då?:)

2011-02-26 @ 19:57:37
Postat av: emmaleena

jag undrade bara, nyfiken duvet. :) nej :( jag åker till luleå på fredag och sen far jag direkt efter de till karre.. :(

2011-02-26 @ 20:16:31
URL: http://emmaleenake.blogg.se/
Postat av: Sannaaa

okej!:(

2011-02-27 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0