Nyår!

Idag är de då nyårsafton!
Under året 2011 har det hänt mycket!
Jag blev 16 år och tog skoterkörkortet.
Jag har varit i Berlin för första gången, varit i Turkiet för andra gången, plus andra små resor.
Jag har gått ut nian och sagt hejdå till underbara lärare och klasskompisar.
Haft ett underbart sommarlov.
Jag har flyttat hemifrån, till en annan ort, lärt känna måånga nya helt förfärligt bra människor!
Nu när de nya året kommer ska jag börja övningsköra, jag ska även bli faster till en till liten sötis.
Så jag välkomnar det nya året 2012 med stora förhoppningar!!
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Gott nytt år min fina vän<3

2012-01-01 @ 16:04:42
URL: http://ceciliaenlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0