en vecka bara sådär pang poff.

jaja nu har jag inte hunnit blogga på hela veckan.
men kan dra lite kort om vad som har hänt åsså får ni bilder när jag är i jokkmokk och har min egen data och sånt.
då vare måndag, uppropet i skolan ägde rum och jag va jättenervös. allting gick bra och redan första dagen efter skolan hann vi lära känna nya människor.
andra dagen så lärde vi känna ännu mer nya människor och vi åt tacos och mös hela kvällen med olika människor.
onsdag och torsdag var vi på SMP till Ålloluokta och sov ute i en skog. eller ja, en del av oss fick inte en blund på hela natten. men kul hade vi.
torsdag for jag trött  som en liten björn hem till kiruna och hann träffa massa folk även här.
igår hängde jag på raggarklubben med massor av folk och kul hade vi. senare på natten for jag till jonas och träffade många gamla klasskompisar, och guud va vi kramades!
imorn far jag och Jossi tillbaka till jokkmokk med morgonbussen.
bilder kommer snart, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0