bara för att ha något att skriva om.

och för att de inte ska bli så långdraget så gör jag två varje dag.
Dag 1 - Min favorit serie
Dag 2 - 3 saker du inte vet om mig
Dag 3 - Mitt favoritland
Dag 4 - Favoritsaker
Dag 5 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Favorit band
Dag 10 - Min bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Så här är jag i skolan
Dag 13 - Favorit bok
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Favorit stad
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om i natt
Dag 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 23 - Vad ska mina barn heta
Dag 24 - Mitt favorit ställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Barndomsminne
Dag 27 - Min musiksmak
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Dagens klädval
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

dag 1- min favoritserie.
nuförtiden ser jag inte på tv så mycket. typ aldrig. så jag tittar inte desto mer serier heller, men jag har haft flera genom åren. när jag var liten fanns det ett program som hette typ "emmas kök" eller nånting, och de tittade jag varje morgon, ändå kan jag inte laga mat. jag tror jag gillade programmet pågrundav namnet.
sen var det "cityakuten" och den gillar jag fortfarande, en helt awesome serie som tyvärr inte går nåmer.
annars är de väl typ "family guy" och "simpsons".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0