6e bilden: En bild på ditt syskon.

Lillebror :)
synd att den är ett år gammal, men hittade ingen annan..

Igår var de en kort skoldag, sen for jag, elina, matilda och ida till thai och åt. jag tyckte det kändes konstigt att inte annis var där och smakade av allas mat.. sen for jag och köpte en skoterjacka och ett par nya goggles. När jag kom hem plingade det lika fort på dörren och dom där tre tjejerna var här igen för att käka tårta. sen färgade vi idas hår och sånt. Ida bjöd mej på teater som en födelsedagspresent så de hans också med på kvällen.
Idag slutade vi också redan klockan tolv och jag och ida for till bibblo och satt där i nästan två timmar och bara pratade och kollade i en bok som är nästan hundra år om rasbiologi. Olika människor indelade i raser.
Tex var det ett liten pojke kanske 6 år på en bild och under stod det typ: Kriminellt blod.
Alltså menade dom att hans föräldrar var kriminella och därför hade han kriminellt blod. konstigt.
Sen gick vi på stan i typ tusen år och sånt, ikväll blir det att fara på tenntrådskurs och sen kanske jag hinner med ett till inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0