näst sista dagen på året

ja idag är de näst sista dagen på året.

vidare till dag 12:s utmaning.- i min hanväska.
där finns de typ tuuuusen tamponger eftersom tampongpaketet gick sönder en gång, så alla ligger löst. de finns också lite godisskräp och en maskara som är slut. och typ ett halsband. kanske lite till också.

igår tog jag mej ut på kvällen och gick till uh, men jag hade inte riktigt lust att göra nånting, så jag och fanny gick till mommo.
jag blir alltid så ledsen av att vara hos min mommo, för hon är så virrig och förstår nästan ingenting. tanken på att de kommer bli värre gör mej ännu mer ledsen.

aja, vi satt iallafall och pratade med hennen ett tag sen gick vi till andy och satt där ett tag. sen gick vi hem och på vägen ramlade jag och slog min rumpa.

väl hemma tittade jag på ung och bortskämd och herreguuuud va tim-joel(visst hette han så?) är snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0