dag 3

Min föräldrar
Min mamma är ganska lång och smal, ljust hår och gröna ögon, folk brukar säga att jag är lik henne. hon klär sig i kläder som hänger med i modet och har bara snygga och fräscha kompisar. Det bästa hon vet är att vara ute och hon är farmor, trots att hon bara är 47. Hon gillar att gå på stan och resa och har bra humor. Min mamma är den bästa mamman i världen!


Min pappa har också ljust hår, men jättefina blåa ögon. Han tycker inte om att jobba i kiruna, så han jobbar utomlands och åker iväg varje månad för att jobba i några veckor. Han är inte så lång för att vara kille och har ganska sjuk humor. Han tycker om att jaga och fiska och sånt.



Nog om de, jag och julia vaknade just och ska äta frukost nu, sen ser vi väl vad dagen har att bjuda på.
Senare måste jag iallafall fransa färdigt min sjal, så jag kan ha den på tisdag.

Det är bara 2 skoldagar kvar, och tisdag ska vi inte ens ha vanlig skola! Härligt!

Julia hälsar till bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0