Söndag !

GRATTIS KUSIN SANNA :)



I fredags åkte jag ju till Viikus med sara, vi sov i Hiljas stuga och Ottilia och Matilda sov också där med oss, vi tittade film och spelade kort åt godis och chips :)
På lördag var vi med Wilmer och Tindra också, vi körde fyrhjuling och lekte kurragömma ;) När vi körde fyrre efter en stig i skogen så var de bara såhär typ mörk tråkig skog och sen helt plötsligt så kom vi fram till värsta fina skogen med jättefina träd och allting, de var som att komma till ett sagoland :)
På kvällen spelade vi kort och lekte mörkerkurragömma, wilmer och ottilia började vara och jag, Sara och tindra skulle gömma oss vi la oss ner där vart de var ganska högt gräs åsså tittade vi på stjärnorna, de var så fint :)
Den kvällen ville matilda sova i sin egen stuga så då var de bara jag, ottilia och sara. Vi spelade kort och gjorde inte så mycket annat för vi var ganska trötta.
Idag kom Monica, Wilmer och Tindra och väckte oss, då hade tydligen ottilia redan åkt hem, så vi han inte säga hejdå eller nånting..men hon skulle typ vara bollkalle eller nånting ;)
Jag och sara åt frukost och städade och diska efter våran frukost, sen gick vi ut och dit vart älgjagarna var, där var också Emma-Laila så vi tog med henne upp till Wilmer och Tindras gård så gick vi omkring i skogen och tittade på massa kojor. Efter de åt jag röktkött hos mommo och sen packade jag de sista och bädade sängarna och sen åkte vi, de var jättetråkigt att åka från sara, men vi ska träffas snart igen :)
När jag kom hem badade jag och packade upp och sen gjorde jag nudlar och Fredrik kom och skulle låna vårat garage, och snart ska jag gå ner och hjälpa honom, för han ville ha hjälp :)



promoe-svenne banan


Kommentarer
Postat av: Sara

ååå vad kul vi hade :D

2009-09-13 @ 18:58:06
URL: http://enlitenlillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0