ny jacka :)

Idag i skolan hade vi orientering, jag gick med Elin och Brandy, vi skulle hitta nån jäääättelångt borta och vi höll typ på att gå vilse ;)
Sen när vi skulle tillbaka till skolan så bad jag Brandy prata hennes språk (afrikaans) och det var skitcoolt, jag är verkligen avundsjuk! Åsså berätta hon att hon bara har bott i sverige sen hon var12, och nu kan hon flytande svenska , det är rätt coolt :)

Aja, direkt efter skola åkte jag, Nathalie och Jennie till team sportia och jag köpte en jacka, ett par byxor och ett par badbyxor åsså en tröja som jag kan ha typ på gympan, dom har ju typ en hel lokal med rea grejer och där fanns det rätt mycket :)

Sen skulle jag egentligen vara med Isabelle men jag och Nathalie skulle typ till ica för att hämta ut ett paket från ellos och då kom mina trosor som jag har beställt :D Sen gick jag hem och skulle egentligen plugga , men det blev inget, tittade typ TV och sen busade jag med Esemeralda ;)                

Imorgon är det iallafall skola igen då, sen vet jag inte vad jag ska hitta på , jag ska till mamma snabbt iallafall och visa jackan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0