Freeedag :)

Igår orkade jag verkligen inte skriva, jag var helt död efter utedagen..
Vi blev iallafall indelade i grupper, ena gruppen skulle gå med Fredrik och andra med NJ ut i skogen och hämta vrilar och såna där vårtor och böjar ;) Jag, Mathilda, Katarina, Ellen, Kristina och Inga gick med Fredrik, vi hittade väl ganska mycket :) Sara, läraren gick också med oss, vi åkte vi åtta och kom tillbaka vid 4, så vi var borta länge, men kul hade vi! :)
Dirket när jag kom hem år jag chili con carne, sen duschade jag och sen sov jag i typ en timme, när jag vaknade var Annki här och efter en stund kom Fredrik också, jag och Fredrik gjorde nya samiska glosor och pratade lite :)
Efter det tittade jag TV och satt lite på datan sen gick jag och la mej :)


Idag gick jag på stan med Fanny och Anita efter skolan, Fanny köpte lite grejer (minns inte vad) och sen åkte jag med mamma på frasses och det var meningen att vi skulle handla också, men det han vi inte för jag skulle till pappa och vara barnvakt klockan fem för Jennie skulle till läkarn och pappa är ju fortfarande i ryssland.
Sen kom jag hem pluggade lite och sen typ tv och data och läste en bok och prata med mamma :)

Imorn ska jag på stan med Fanny igen för jag måste titta byxor och mössa :) Efter det ska JAG laga mat, de ska bli pastagratäng, tror jag det hette, gott är det iallafall, hittade recept i HK-boken idag :)

Sedan blir de att plugga, plugga och plugga, men vad gör man när man har prov i nästan alla ämnen typ samtidigt ;)

Jaja, nu blir det TV, pusshej <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0