9 september .

Idag var det skola igen, på samiskan började jag sy på en väska :) Efter lunch hade vi skoljoggen, den skulle egentligen vara klockan 09.09 men vi har så stor skola så låg och mellan fick ha då ;)
Efter skoljoggen gick jag, Annis, Elina och Mathilda till samiskan igen :) Då kom det en pojke från gymnasiet som ska ha lektion med oss (:
Efter skola gick jag hem, åt mat och bytte kläder sen var jag med Ida och Lisa, vi gjorde ingenting speciellt..var hos Lisa och pratade i flera timmar ;)
När jag kom hem ringde jag till Sara och hon sa att hon skulle komma till Viikus, och då blev jag så häääääär glad :D

GRATTIS SOFIA ! :D

Imorgon är det skola igen och efter de ska jag och handla till stugan åsså ska jag väva lite och packa :)

Just nu sitter jag och tittar IDOL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0