7 sebtember 2009

Jag vet, sist jag skrev var 5 dagar sen, förlåt, men jag glömmer bort hela tiden..
Jaja, de har inte hänt så mkt, jag har varit hos pappa i en vecka , han åkte till ryssland på måndagen, han ska vara där i typ sju veckor :( Och för er som inte vet så jobbar han där.
Jaja, skolan har väl rullat på som vanligt och de har inte hänt så mycket speciellt.
I torsdags brann Ankis lägenhet ner, eller inte helt.

Och förresten, jag har glömt att berätta tror jag..JAG SKA BLI FASTER :D I början av mars kommer bebisen, ett tag kvar :)

Jaja, jag funderar på att åka till viikus på fredag, men då måste de åka roliga människor dit, annars åker jag till vittangi istället :)
Det är ju älgjakt, så då brukar de vara ganaka mycket folk i stugan, men man vet aldrig :)

Jaja, nu ska jag gå och göra annat, hejjs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0