14 september :)

Idag började Katarina i 8:an på våran skola, jag och Mathilda mötte henne vid skåpen åsså skulle vi gå på samiskan, men Sara var sjuk så då hade vi ingen lektion så vi fixade skåp åt Katarina :)
Sen satt vi typ och pratade, sen hade jag Engelska med klassen och efter de hade jag en timmes hål tills matten började med Bland-gruppen (:
Och efter de hade vi 2 timmars hål, så då gick jag Mathilda och Katarina omkring i skolan och tittade :) Sen åt vi lunch, det var gott :)
Sen gick vi omkring i en timme till, åsså hade vi HK, vi skulle koka gröt och fixa macka :)
Efter skolan gick jag hem till mamma och hämtade lite kläder och grejer åsså körde mamma mej till pappa, och då busade jag lite med Malte och Esmeralda och sen åt vi mat, det blev korv och mackaroner :)
Sen gjorde jag HK- läxa och matte läxa och nu sitter jag här :)

Imorgon är det skola igen och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0