Vittangi ;)

Kom hem från vittangi för ungefär en timme sen. Miranda kom dit på lördag och sov där hon också ;) Vi har väldans roligt och imorse så skulle jag stiga upp klockan nio för jag skulle ju till kyrkan , men jag stängde typ av larmet i sömnen åsså ringde Emelie tio i elva och fråga vart jag va och jag sov ju ;) så då hoppade jag upp åsså hämtade dom mej åsså åkte vi till kyrkan ;)

Där typ sjöng vi och lyssnade på massa böner sen gick vi till där vart man fikar efteråt (tappade namnet) och där frågade alla tanter och gubbar som hade vart i kyrkan vems flicka jag var och dom visste tydligen vem min mamma var eftersom att hon har bott där ;)

Sen åkte jag hem och vi åt mat :) sen cyklade vi till anna och var där ett tag, sen skulle vi typ snabbt till fanny och hämta våra grejer och sen körde tommy oss till bussen :)

Imorron är det skola igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0