freedag :)

Nu äre fredag, och det är så häääääääääääääär skönt eftersom att jag är så less på skolan. Snart ids jag inge mer, för det första så har vi helt meningslösa engelska lektioner eftersom "engelska"läraren inte ens kan engelska och varken rektorn eller lärarna bryr sig.

Jaja, vi ska inte bara klaga :) På onsdag åker jag iallafall till uppsala med, Jennie, Natalie, Smilla ,Malte och Esmeralda :) Kul! :D
På fredagen ska vi åka och kryssa på en färja till söndagen :)

Idag lämnade jag in mina prao-papper, det blir att praoa som personlig assistent åt jonathan :) Och jag ska vara i Karre en heeel vecka :D:D

Jaja, igår hände inget speciellt.

Och nu ska jag gå och göra nåting av den här tråkiga dagen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0