luleå :)

Sitter här hemma hos Alina, hon själv är i skolan, men klockan elva ska jag och mamma och katti på stan för lyssna när Alina sjunger :) vi kom hit till luleå vid nio igår med tåget. Jag , Alina och Lisa gick och spelade basket och pratade en massa, funderade lite över hur vi ska lösa vissa problem (: 
JAAAAAAAA!! nästa vecka på fredag är det skolavslutning ;) vill ni höra lite vad jag ska göra i sommar ? :D
till midsommar är det viikus som gäller, efter midsommar far jag till pounikko och går på sommarläger och är med kusinerna , yippie :D sen kommer jag hem och åker till stockholm, är där i två veckor, dirket efter det far jag, mamma, monika.b, ulrika.t-b , inga-maiia, tindra, nilsa, och wilmer och kanske sara och bestiger kebne-kaise :) sen typ börjar skolan, usch..
jaja , men nu ska vi typ fara snart, kramhejjs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0