tiiiiischdag ;)

Nuu sitter jag här och dryyygar lite med fanny, vi ska snart fika :) Vi vaknade vi 12 :) igår var vi med fannys isac och nisse, vi kom hem vid 12 :) Vi hade väl roligt , fast vi gjorde inte så mycket..
Imorgon bär det av till stockholm :D kul och åka till storebror och Sofia :) Vi ska gå på Gröna Lund , åsså ska vi gå på allsång på skansen och typ melodikrysset eller vad de nu heter ;)
Vi ska ju såklart gå på stan också, men jag är lite orolig, för jag har inga pengar :O
Aja, idag ska jag packa och var med fanny :)
Fanny ska vara så snäll och passa våran fågel smulan medans vi är borta, hon ska ha den i byn, hamstrarna ska vara kvar här, Monica och Niklas ska mata dom :) Tack :D
Jaja, vi ska gå och fika nu hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0