torsdag

Kom hem från att ha varit och tittat på jägarmilen nyss ;) Morbror nicklas sprang ju den och flera stycken i min klass också :) Innan de var jag och åt hamburgare med min mamma och då mitt i allt så kom Emelie,Ella, Stina och Linda, var med dom ett tag innan jägarmilen också :)
Idag i skolan gjorde vi inget speciellt, hade lektioner och fick lite grejer som vi ska ha i skolan, åsså fick vi veta att våra skåp ska flyttas, för att de tydligen blir så stökigt när vi har bredvid sjuorna ;) fattar inte riktigt, men jaja, lärarna har väl rätt som vanligt..
Har inte så mycket att skriva om idag, hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, det suger att vi ska få skåp dit ner juh!

2009-08-27 @ 21:38:45
Postat av: Ulrika

Å kusin Ulrika sprang också, JÄTTEFORT!!!

2009-08-30 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0