sommarlovsstress

Känner mej så stressad nu innan sommarlovet.
Stressad över dom arbeten jag har kvar att lämna in, stressad över att städa lägenheten, stressad över allt.
Det ska bli skönt med sommarlov, men samtidigt så ska det bli tråkigt med treorna som slutar, helst dom treor som är mina grannar och kommer flytta.
Även fast dom kan vara riktigt jävliga ibland så är dom ju roliga också!
Men i sommar ska det bli massor med pengar tjänade och jag ska ha så kul!
Vara hemma massor och vara med mina älskade kiruna-kompisar.
Fara till pounikko på kalvmärkning med mera. Jag längtar!
Bilder från förra årets skolavslutning då vi gick ut nian!

Kommentarer
Postat av: E

fara till ankarede på midsommar

2012-06-02 @ 06:01:32
URL: http://emie.webblogg.se/
Postat av: ccccccwwwwww

ååh me + you :-)

2012-06-18 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0