bara en kul grej

Hittade nånting sånt här i nåns blogg och tyckte de kunde vara kul!

10 fakta om mej själv:
  1. Jag är väldigt öppen för att lära känna nya människor.
  2. Min största förebild är min storebror.
  3. Jag orkar inte lägga min energi på människor som bara tar energi och aldrig ger något tillbaka.
  4. Min mamma är även min bästa vän.
  5. Jag har ett ganska stort umgänge.
  6. Jag trivs oftast inte lika bra i stora städer som i mindre ställen.
  7. Min familj och min kusiner är något av det bästa jag har.
  8. Jag är väldigt nyfiken.
  9. Jag tycker de är kul att sjunga även fast att jag nästan är tondöv.
  10. Det jag längtar till hela året är kalvmärkningen.
9 saker jag gör varje dag:
  1. Kliver upp ur sängen.
  2. Äter.
  3. Tar på mej kläder.
  4. Kissar.
  5. Kollar facebook och instagram.
  6. Borstar tänderna.
  7. Pratar med mamma.
  8. Lyssnar musik.
  9. Tänker.
8 saker som irriterar mej:
  1. När ingenting går som jag vill.
  2. Människor som bara tittar på utseende.
  3. Människor som pratar bakom sina bästa kompisars ryggar.
  4. Lärare som är värdelösa.
  5. Folk som blir sur för småsaker.
  6. När man inte hittar något att ha på sig på morgonen fast man har en garderob full i kläder.
  7. Jokk-bärdryck. (Haha, Janni jag hoppas du förstår)
  8. Folk som aldrig kan ge med sig i en diskussion.
7 rädslor:
  1. Mörkret.
  2. Getingar och bin.
  3. Att gå själv på kvällarna även då det är ljust.
  4. Källare.
  5. Att allting inte blir som jag tänkt mig.
  6. Råttor.
  7. Fötter.
Mer kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0