min födelsedag!

Idag är ingen vanlig dag för de är emmas födelsedag, hurra, hurra, hurra!
Idag är iallafall dagen då jag fyller 17 år.
Har haft en helt suverän födelsedag, skolan var ju inte det roligaste i världen.
Hade två prov, de ena gick ganska bra och det andra gick jättebra tror jag!
Sen efter skolan for jag hem och hade födelsedagskalas med massor av mina vänner.
Fick fina presenter, åt god tårta och hade kul!
Min superfina tårta, hehe.....
Min ros jag fick av maxxxx.
Sen har jag inga bilder på mina andra presenter.
Tack alla mina underbara vänner för att ni gjorde min dag bäst!!♥


Kommentarer
Postat av: Karro

Du har visst kort på min present.... :((

2012-04-04 @ 23:36:50
URL: http://karros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0