joooooo

nu är jag i mitt älskade karre. de är rätt tomt här, tur att anneli iallafall är hemma.
jag vaknade och packade snabbt ihop mina grejer som jag hade skrivit efter min packningslista så att jag inte skulle glömma något.
sen kom ulrika och hämtade mej och vi for och gjorde ärenden och sen åt vi på den där pizzerian i badis.
sen for vi vidare mot karre.
kvällen har spenderats med jonathan, denny, ulrika, pääri och anneli.
jag och anneli hade massor att prata om och de var kul!
imorn åker denny, ulrika, pääri och silba till vålådalen och jag blir ensam kvar här i deras stora hus, jonathan är ju här med mej på nätterna iallafall som tur. annars kommer jag väl vara med anneli och kanske katarina och kanske kitte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0