härmar ida igen bara för att ha nått att skriva om

12 saker ni kanske inte visste om mej:
  1. jag har alltid gillat barn.
  2. de absolut bästa jag vet är att vara i viikus eller pounikko med min kära kusiner.
  3. jag har ganska lätt för att lära känna nya människor.
  4. varje gång jag kommer hem ropar jag "hallå" även fast jag vet att ingen är hemma.
  5. jag försöker att skapa min egen uppfattning av alla männsikor.
  6. jag tror på gud, men inte när jag är arg.
  7. jag älskar känslan när jag hittar en bra bok att läsa men blir sedan ledsen när boken är slut och jag måste hitta en ny lika bra.
  8. jag lägger mej ofta för andra, vilket jag hatar mej själv för.
  9. esmeralda är de syskonet som jag står allra närmast av mina 5.
  10. jag gillar att sy och göra handarbeten för att jag tycker de är som terapi, då har jag tid att tänka på allt.
  11. jag öppnar mej ganska lätt för folk.
  12. min storebror är min största förebild.
jag och min underbara mamma i turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0