godmorgon världen

nu ska jag ha bland dom skönaste ungefär två veckorna i mitt liv. och vet ni varför?
jo därför att jag ska vara hemma i kiruna hos min mamma i lite mer än två veckor.
ingen skola och definitivt inget resande.
så de enda jag kommer behöva göra är att äta, sova, vara med kompisar och kanske städa nångång.
så himla härligt, för ja tror de är första gången på flera år typ eftersom mina sommarlov brukar vara fullspäckade från början till slut. guud va härligt.
idag ska jag gå till tandlaget och stoppa fast ett sånt där tandsmycke vid halv sju. fick det av min mamma i sluta-nian-present eftersom jag hade önskat mej de, tack mamma.
innan de ska jag springa på stan en sväng och köpa torrschampo och kanske något annat fint om jag hittar, de vet man ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: elina

ring mig

2011-06-13 @ 15:17:00
URL: http://elinaenoksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0