elfte juni tvåtusenelva

idag var de somsagt skolavslutning och student för vissa.
har haft en helt underbar dag med blandade känslor. skolavslutningen gick ju bra, men att säga hejdå till alla var jättesvårt.
efter skolavslutningen var jag och tittade studenternas utsläpp och sen for jag till tuolla för att gå på malin och martins studentfika, myste på där ett tag.
for sedan vidare till hannas studentfika där massa kusiner va. har tyvärr inga bilder därifrån..
var hem till mamma, bytte kläder och for sen vidare mot järnvägsparken där det var massa studenter och lite annat folk. sen hem till limpan med några och myste på.
nu är jag hemma och imorn ska jag lägga in mer bilder från dagen från pappas kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0