Turen vi har!

Idag va vi bjudna på finmiddag hos lisen , gott var de och för att inte tala om efterrätten!!
Imorn ska vi äta tacos med några söta människor, sen ska vi väl mysa med dom hela kvällen.
På torsdag är de äntligen lov, guuud, vad jag längtar!
Har sån olidlig hemlängtan nu att jag känner med helt nere.
Ska bli skönt att bli ompysslad i mer än 2 veckor. För de hoppas jag att min kära familj kan offra sig till!
Kul med julafton också, eller denna julafton kommer väl gå åt till att lyssna på mina syskon som kommer tjata hela dagen ända tills tomten kommer.
Nyår vet jag inte ännu hur det blir, hoppas det blir kul och nånting jag kan minnas iallafall!
En bild på mina vackra vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0