PÅSKLOV!

nu är det äntligen påsklov och de känns superbra, vara ledig, bara vara och framför allt vara med mina söta kusiner i mitt älskade viikus!
hade iallafall en jättebra dag, var med sara.p hela dagen som ni säkert har läst redan och sen for vi till boliviabasaren, träffade alla roliga och lyssnade bra musik, träffade också helen och deras underbara söta barn.
efter basaren for jag och carro vidare mot mej och sen hämtade sarri upp oss och vi for till carro och åt glass och sånt. Hann även ha en trevlig pratstund med gulliga julia.
Jag lovar att jag ska fota mycket nu under påsken i viikus och blir de inte med mammas kamera så fotar jag med mobilen. kommer väl inte blogga fören jag kommer hem och lite mer än en vecka så ni kan väl läsa då.
ni ser väl mej och sara speglas därborta i fönstret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0