barnvakt

Jag och Natalie är barnvakt från idag till imorn på eftermiddagen. Just nu sover alla ungarna och jag får hoppas dom sover länge på morgonen och inte stiger upp vid sextiden som dom brukar ibland ;)

Pappa och Jennie har åkt till husvagnen i Abisko för att fixa så vi kan vara där på våren.

Idag var jag, Smilla och Malte till Gruvtrollets lekland :) Jag och Malte åkte först den jättebranta rutschkanan efter ganska mycket tvekande och då råkade Malte slå huvudet och då ville han inte åka den igen. Sen sprang vi omkring och gjorde massa, efter ett tag åt vi glass och sen lekte Smilla och Malte själva ett tag, jag satt och åt färdigt min glass. Sen kom dom springande tillbaka och då hade Malte tydligen åkt den branta rutschkanan helt ensam, jag blev jätteförvånad ;)
När vi kom hem åt vi hamburgare och sen tittade vi film och efter de skulle ungarna sova, men det tog lång tid.

Jaja, nu ska jag gå och titta tv eller nått, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0