lång inlägg

Jag hade inte tid att blogga i uppsala, men jag kan skriva nu vad vi gjorde :)

På onsdagen när vi kom dit så åt vi bara och tog det lungt.

Torsdag: Jag och natalie gick på stan fast vi höll på att gå vilse typ ;) Jag köpte en huvtröja :)

Fredag: Åkte vi ivög med färjan som hette Viking Line, vi åt jättegod buffé, och efter det var det typ efterrättsbuffé och det var såååå gott :) sen på  kvälllen satt jag och natalie och tittade typ på nå dansband ;)

Lördag: Stannade båten i Helsingfors i Finland och där gick vi på stan, fast jag köpte inget för jg såg inget speciellt som jag ville ha, sen åt vi lunch på nån pizzagrej och det smakade inte ens pizza ;s Gick lite till på stan och sen gick vi tillbaka till båten och gick på tax-free affären och sen ville smilla och malte leka i lekrummet, sen åt vi god buffé igen :)

Söndag: Båten stannade i stockholm igen och man fick kliva av, vi åkte buss till Uppsala igen och där tog vi det lungt :)

Måndag: Var bara hemma och gjorde ingenting.

Tisdag: var till ett shoppingcenter som hette Gränby och gick ett tag med Jennie, Anna, Smilla, Malte och Esmeralda.

Onsdag: Gick till Gränby igen med Natalie, då köpte jag en tröja på jc, sen ittade vi på andra affärer och sen gick vi och åt hamburgare åsså märkte jag ba: vart är min påse så hade jag glömt den i provrummet å lindex, men som tur var hade nån lämnat in den till kassa så jag fick tillbaka den :) Sen köpte jag en parfym och en bok och sen gick vi hem.

Torsdag: åkte vi hem och nu sitter jag här hos Malin och tittar film med Alina, Fanny, Isac och Rasmus :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0