Sander ! :)

Kom nyss hem från Monica, Wilmer och Tindra där var Mats, Britt och Sander och Hanna, det var jätteroligt :) Jag och Tindra var ute och trille som Britt säger med Sander, Vi gick upp till OK Q8 ;D (Britt är norsk, trille betyder gå) I alla fall så köpte vi toy, sen forstsatte vi gå och  Tindra berättade att hon har fått prickar på kroppen, typ som vattkoppor fast inte vattkoppor (: Sen gick vi tillbaka hem och var ensamma hemma för, Wilmer var på hockey och Monica följde med, Britt och Mats var på coop och Hanna hade inte kommit. Förresten så körde mamma mig dit och var där ett tag men sen åkte hon hem.
  söt-Sander och jag :)

Nu sitter jag och skriver med bästaste Alina och kusin Jonna på msn, sen ska jag gå och duscha. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0